Obchodní podmínky

Obchodní podmínky Internetový obchod www.glasscare.cz provozuje firma Amirro, s. r. o., se sídlem Křižíkova 1859, 250 88 Čelákovice, IČ 25130650, DIČ CZ25130650 (dále jen provozovatel)

Ochrana osobních dat
Provozovatel prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje osobní povahy, které získá od svých zákazníků, nebude sdělovat třetím osobám a bude je využívat výlučně pro potřebu obchodního styku se svými zákazníky. Současně se provozovatel zavazuje na žádost registrovaného uživatele provést vymazání jeho registrovaných údajů.

Doprava, poštovné a balné
Objednané zboží je zasíláno zákazníkovi poštou na dobírku nebo prostřednictvím doručovací služby. K rozesílání zásilek je využíváno služeb České pošty či jiné smluvní přepravní společnosti. Celková cena zásilky se skládá z ceny zboží a ceny poštovného a balného, které je uvedeno v objednávkovém formuláři.

Poštovné a balné je 100 Kč pro Českou republiku a 250 Kč pro Slovenskou republiku. Při objednání více kusů zboží najednou na stejnou doručovací adresu je účtováno poštovné jen jednou.

Při objednávce v hodnotě nad 500 Kč je poštovné i balné zdarma!

Termín dodání
Obvyklý termín dodání je 3 pracovní dny. Zboží, které není aktuálně skladem bude vyexpedováno v nejbližším možném termínu, nejdéle do 10 pracovních dní.

Převzetí zásilky
Objednané zboží je doručeno přepravní společností nebo je možno si ho vyzvednout osobně v expedičním skladu výrobního závodu Amirro s.r.o. v Čelákovicích na adrese Křižíkova 1859 (otevírací doba: Po - Pá 7 - 15:30h).

Doporučujeme zboží ihned po převzetí řádně prohlédnout a zkontrolovat. Zjevně poškozené zboží nepřebírejte a neprodleně nás informujte. Pokud zjistíte vadu zboží po převzetí zboží, informujte nás nejpozději do 3 pracovních dní od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Dopravce není povinen Vám vracet peníze, pokud je možno, nachystejte si cenu dobírky přesně.

Platba
Zboží je hrazeno platbou předem na účet, dobírkou nebo v hotovosti v případě osobního odběru. V případě dobírky se platba provádí přímo přepravní společnosti na místě předání. 

Záruční doba
Záruční doba se řídí dle ustanovení Občanského či Obchodního zákoníku, minimální záruka je 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nevhodným skladováním, nesprávným používáním, mechanickým poškozením či opotřebením vzniklým obvyklým užíváním. Pokud není vystaven záruční list, postačuje kupujícímu doklad o zakoupení zboží.

Reklamace
Reklamace se řídí Občanským zákoníkem, Obchodním zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele. Při reklamacích zasílaných kupujícím, bez předchozí dohody, poštou na dobírku, má prodávající právo zásilku odmítnout. Záruční doba se prodlužuje o dobu vyřizování reklamace. V případě výměny za nový výrobek začíná běžet nová záruční doba. V případě neoprávněné reklamace bude zákazníkovi účtováno případné zpětné zaslání na jeho adresu.

Odstoupení od smlouvy
Kupující má právo dle novely Občanského zákoníku č. 367/2000, odstavce 6, odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez zjevných známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu zaslat zpět na vlastní náklady, na adresu prodávajícího. Po obdržení vráceného zboží prodávající vrátí zákazníkovi peníze (pouze hodnotu zboží) bankovním převodem na uvedený účet zákazníka, případně mu peníze vydá v hotovosti na adrese kamenné prodejny prodávajícího. Provozovatel nenese odpovědnost vůči zákazníkovi nebo třetím osobám za případné škody, vzniklé opožděným dodáním nebo nedodáním zboží.

Platnost dat a ceny

Veškeré údaje na stránkách www.glasscare.cz jsou nezávazné a podléhají potvrzení ze strany provozovatele. Obrázky nabízeného zboží jsou ilustrační. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu cen. Platná cena je ta, která je uvedena na objednávce.

Platnost obchodních podmínek
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.11.2009 a vztahují se na obchodní případy realizované využitím www.glasscare.cz